کد خبر : 50
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 16:40
-

خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی است

خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی است
امام جمعه شهرستان بروجرد در مراسم تشییع پیکر شهید والا مقام”میلاد بیرانوند” گفت: خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی است.؛
خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی است

امام جمعه شهرستان بروجرد در مراسم تشییع پیکر شهید والا مقام”میلاد بیرانوند” گفت: خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در مراسم تشییع پیکر شهید والا مقام ” میلاد بیرانوند”در شهرستان بروجرد گفت: امروز همه ما بخاطر تجلیل از یک عزیزی که جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و برای حفظ امنیت تقدیم کرد اینجا گرد آمده ایم و همین خون شهدا ضامن بقا و حفظ ارزش‌‌های ایران اسلامی شده است.

وی با اشاره حوادث اخیر در کشور،افزود: کسانی که تحت تاثیر دشمن قرار می گیرند، گرچه اندکند توجه کنند، ببینند این دشمنان ما که با هم اتحاد کرده اند چه کسانی هستند اگر یک انسان درستکار و راستگو در میان آن ها پیدا کردید.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: تمام بدکاران و بدنامان و فاسقان و آدم کشان اتحاد کرده اند علیه نظام جمهوری اسلامی، بررسی کنید سابقه آمریکای جنایتکار را و اسرائیل خبیث کودک کش را، عربستانی که ۸۱ نوجوان را چون مخالف بودند و تظاهرات هم نکرده بودند و شعار هم نداده بودند فقط مخالف رژیم عربستان بودند صرف اینکه مخالف رژیم بودند در یک روز ۸۱ نوجوان شیعه را گردن زد و حالا برای ما دایه دلسوز تر از مادر شده است.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: جوانان ما بیبینند دشمنان چه می خواهند و حرفشان چیست، شعارها معلومه و از عملکردشان مشخص است، اینها اصل هدفشان این است که ما نباشیم و ما را از بین ببرند، یا فشار بیاورند و تسلیم بشویم و دست ها را بالا ببریم. هدف این است که نمی توانند ببیند که جمهوری اسلامی که روزی در اختیارشان بود همه کاره ما بودند، امروز به یک قدرت مستقل تبدیل شده و در دنیا سیادت و آقایی می کند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در مواردی جزو در رتبه های اول و دوم و سوم است، بعد از جنگ دانشمندان ما شروع کردند و به اینجا رسیدند، در موشک ها و پایگاه موشک که اخیرا عزیزان ما رونمایی کردند یکی از چهار کشور دنیا هستیم و اینا شوخی نیست، در هوا فضا و غیره در علوم پزشکی از کشور های اطراف برای درمان و معالجه به کشور ما می آیند، به قدرت و لطف پروردگار که نه تنها این ها اشغالگران را از کشورمان بیرون راندیم بلکه از تجاوزشان به کشورهای دیگر نیز جلوگیری می کنیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جایگاه و مقام شهدا گفت: شما ببینید وقتی شهیدی و عزیزی به زمین می افتد مردم چه کار می کنند برای آن عزیز از دست رفته، دیدید در ایام گذشته مردم چه کردند در تشییع جنازه شهدا مشهد و اصفهان و شهرهای دیگه چه خبر بود. امروز برای این عزیزمان آقای میلاد بیرانوند چه می کنند این مردم ، این ها مردمند نه آن چهارتا بچه فریب خورده که جمهوری اسلامی از باب ترحم و متانت با آن ها تا کنون برخورد نکرده است و مدارا کرده است و اگر یک لحظه جمهوری اسلامی تصمیم بگیرد همه این ها را جمع می کنند یک ساعته، این ها عددی نیستند.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: ما با منافقان کثیفی رو به رو هستیم که ۱۷هزار نفر از عزیزان ما را ناجوانمردانه به شهادت رساندند حتی بر سر سفره افطاری به رگبار می بستند روزه داران را، ولی ما تکیه مان به پروردگار است.

امام جمعه بروجرد به خانواده شهدا گفت: افتخار بکنید شما جوانی تربیت کردید که برای امنیت کشور و امنیت جمهوری اسلامی جانش را فدا کرد و آن کسی باید غصه بخورد که یک شرور تحویل داده است و مقابل جمهوری اسلامی می ایستد. الحمداله فرزند شما، شما را سرافراز کرده و با خونش که به زمین ریخته شده امنیت را تامین می کند و خونش به زمین ریخته شد تا جامعه امنیت داشته باشد به محضر شریفتان تبریک و تسلیت عرض میکنم و این شهید متعلق به همه ماست و ما همه عزاداریم و ما همه هم خون خواه شهید و شهدا هستیم و دشمن بداند ما به پیروزی خودمان یقین داریم و یک ذره هم تزلزل نداریم و در آینده خواهند دید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.