کد خبر : 191
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 12:32
-

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با امام جمعه شهرستان الیگودرز

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با امام جمعه شهرستان الیگودرز
دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه به منظور تشريح امكانات ، تحهيزات پزشكي و پروژه هاي بهداشتي و درماني كه در سفر يك روزه وی به شهرستان اليگودرز امروز افتتاح خواهند شد با حجت السلام والمسلمين مهدي سرلك امام جمعه اين شهرستان ديدار كرد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از وبدا لرستان ، دکتر دلفان در این دیدار گفت : صرف هزینه در بهداشت و درمان برای تامین سلامت مردم و داشتن انسان های سالم در جامعه ضروری است .

وی افزود: ما با حضور در مناطق محروم و گفتگو با مردم به دنبال رفع کاستی ها و نیاز این مناطق هستیم و سعی شده است که خدمات بهداشتی و درمانی را در سراسر استان به ویژه مناطق محروم ببریم .

دکتر دلفان اظهار کرد: پروژه های که امروز در شهرستان الیگودرز افتتاح می گردد با کمک دکتر خدابخشی نماینده شهرستان و تلاش صورت گرفته در دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان و مسئولین شهرستان است که در جهت ارتقاء خدمات به مردم این منطقه می باشد.

دلفان تاکید کرد در استان بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج و خاص و جود دارد که با راه اندازی صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج به عنوان اولین استان در سطح کشور به این بیماران تسهیلات و کمک هزینه درمان پرداخت می شود.

حجت السلام و المسلمین حسینی امام جمعه بروجرد که به عنوان مهیمان در این دیدار حضور داشت گفت ؛ در سالگرد پیروزی انقلاب سعی شود خدمات و دستاوردهای نظام برای مردم تبیین گردد.

حجت السلام سرلک امام جمعه الیگودرز با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی افزود :در حوزه بهداشت و درمان در الیگودرز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست ، الیگودرز به قطب درمان تبدیل شده است و این افتخاری برای این شهر در نظام اسلامی ما می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.