کد خبر : 219
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 11:29
-

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان
جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر با حضور مدیر کل، معاونین و روئسای ادارات ستادی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در تاریخ نهم دیماه ۱۴۰۱ در محل دفتر مدیر کل محیط زیست لرستان برگزار شد ؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، در این جلسه که به منظور اجرای هر چه بهتر اجرای برنامه‌های گرامیداشت ستاد دهه فجر برگزار شد، علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن گرامیداشت و تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر بر ضرورت برگزاری با شکوه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تأکید نمود. 

سالاروند افزود: اساس انقلاب اسلامی بر مکتب تشیع بنا شده و حضرت امام خمینی (ره) با رهبری خود حرکت عظیم مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر رساندند و علی‌رغم تمامی دشمنی‌ها، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و حکومت اسلامی تشکیل شد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی هر سال تنومندتر و ریشه ‌دار می‌شود و دشمنان انقلاب نیز در سراشیبی و سقوط قرار دارند. اساس حکومت اسلامی بر مبنای فرهنگ تشیع بنا شده و پیشوای بزرگ این انقلاب حضرت امام (ره ) بودند و پس از ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز ادامه دهنده راه و منش امام بزرگوار بودند. 

در ادامه این جلسه حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مراسمات این ایام بیان نموده ودر خصوص نحوه اجرای آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.