کد خبر : 254
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 9:51
-

ابتکار عمل میراث‌فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان قابل تقدیر است

ابتکار عمل میراث‌فرهنگی لرستان در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان قابل تقدیر است
استاندار لرستان در بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: استان لرستان در زمینه گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد ؛

به‌گزارش طلوع غرب به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، فرهاد زیویار ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: استاندار لرستان در بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: استان لرستان در زمینه گردشگری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و چیزی که در این نمایشگاه نظر همه بازدیدکنندگان را جلب می‌کند ابتکار و خلاقیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی لرستان در این دوره بود که متفاوت از همیشه و بسیار زیبا قابلیت‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی لرستان را به عرصه نمایش گذاشته است.

استاندار لرستان ادامه داد: در این نمایشگاه قابلیت‌های گردشگری لرستان به خوبی در بخش‌های متنوعی به نمایش درآمده به ویژه  غرفه کشاورزی و محصولات کشت و صنعت لرستان که به خوبی نمایان‌گر گردشکری کشاورزی در لرستان است و همچنین غرفه‌های زره‌بافی، جاجیم‌بافی و ورشو که ظرفیتی جهانی در لرستان به شمار می رود.

او بیان داشت: قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی استان مانند ماکت قلعه فلک‌الافلاک همگی نمونه‌های متقاوت و تجربه جدیدی از معرفی قابلیت‌های گردشگری لرستان هستند.

استاندار لرستان افزود: به منظور معرفی ویژه قابلیت‌های گردشگری لرستان نیازمند برنامه‌ریزی مدونی هستیم که در همین راستا در بخش گردشگری برنامه ویژه‌ای در نظر داریم و یکی از موضوعاتی که می‌تواند گردشگری لرستان را به خوبی معرفی کند بحث راه و ارتباطات است. 

زیودار اضافه کرد: اگر بحث ریلی و راه‌آهن لرستان احیا شود علاوه بر ریل تجاری، باری و مسافربری، ریل گردشگری در نقاط مختلف لرستان می‌تواند رونق گردشگری و در نهایت توسعه اقتصادی استان را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.