کد خبر : 292
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 12:09
-

فرمانده انتظامی لرستان:اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان:اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه با سرقت در لرستان
فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیات گسترده و تشدید مبارزه مقتدرانه با سرقت، همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.؛

سردار یحیی الهی امروز ۲۶ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور حفاظت از حقوق شهروندان و ایجاد فضایی ناامن برای سارقان طرح مبارزه مقتدرانه با سارقان از سحرگاه امروز همزمان با سراسر کشور در لرستان به‌طور ویژه به اجرا گذاشته شد.

 وی تصریح کرد: سرقت یکی از جرائمی است که با کاهش احساس امنیت در جامعه ارتباط مستقیم دارد و مبارزه قاطعانه با این جرم همواره به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی و دغدغه مردم از پلیس و دستگاه قضائی بوده و در این راستا پلیس این موضوع را همیشه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در طول سال اقدامات خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

 فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس با همکاری دستگاه قضائی و با اشراف اطلاعاتی با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: کسانی که به هر نحوی بخواهند در مقابل پلیس بیاستند و یا دست به سلاح ببرند با برخورد قاطعانه مواجهه خواهند.

 سردار الهی ضمن هشدار به مالخران گفت: چنانچه این افراد خواسته یا ناخواسته اموال مسروقه‌ای را خریداری کنند، از نظر پلیس متهم محسوب و تحت پیگرد قاطع و قانونی قرار خواهند گرفت.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همیشگی آحاد جامعه با طرح‌ها و برنامه‌های پلیس، از عموم مردم، مسئولان، دستگاه‌ها، نهادها و خبرنگاران رسانه‌های گروهی خواست، با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقای روزافزون امنیت در استان کمک کنند.

 فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: این طرح به به‌صورت مستمر تا کوتاه کردن دست سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی لرستان قرار دارد و پلیس در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.