کد خبر : 350
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 11:59
-

امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من”

امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من”
به منظور سهولت و تسریع در پیگیری، امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار "مخابرات من" فراهم شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار “مخابرات من” افزوده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.

بر اساس این خبر، مشتریان شرکت مخابرات ایران از این پس می توانند نسخه جدید اپلیکیشن مخابرات من را نصب کرده و با چند کلیک، خرابی تلفن خود را اعلام و ثبت کنند.

با اضافه شدن این گزینه، مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به گرفتن شماره مرکز تماس و بدون وارد کردن هر گونه اطلاعاتی، فقط با ۳ بار لمس صفحه موبایل خود، خرابی تلفن شان را اعلام کنند.

برای انجام این کار، کافیست پس از باز کردن اپلیکیشن “مخابرات من” به منو “خدمات” رفته و گزینه “خدمات تلفن ثابت” را انتخاب و سپس گزینه “خرابی / پیگیری خرابی تلفن” را انتخاب کرده و درخواست خرابی تلفن را ثبت نمایند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.