کد خبر : 551
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 10:07
-

آیین اختتامیه ارزیابی اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

آیین اختتامیه ارزیابی اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد
آیین اختتامیه ارزیابی اعتبار بخشی بیرونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر دلفان ریاست دانشگاه،در سالن جلسات شهید مطهری مجتمع پردیس کمالوند برگزار شد. ؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از مفدا آیین اختتامیه ارزیابی اعتبار بخشی بیرونی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر دلفان ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه و کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن جلسات شهید مطهری مجتمع پردیس کمالوند برگزار شد.

برنامه ارزیابی اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که از شنبه هفدهم تیرماه آغاز و شامل بررسی بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی لرستان توسط بازرسین وزارت بهداشت بوده‌است، امروز یکشنبه هجدهم تیرماه پایان یافت.

در این برنامه‌ی دو روزه بازدید بخش‌های مختلف دانشگاه توسط کارشناسان و نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ به جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات صورت گرفت و در نهایت در جلسه‌ی اختتامیه تمامی موارد اعم از نقاط قوت و قابل بهبود دانشگاه بیان شد.

دکتر بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این جلسه به اقدامات دانشگاه در راستای اشتغال و کارآفرینی و اینکه ۳۰ درصد اشتغال در حوزه سلامت است، اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان دارای مشاور کارآفرینی و اشتغال می‌باشد و از آنجایی که پژوهش‌های دانشجویی در دانشگاه درصد نسبتا بالایی دارد، لذا دیدگاه اصلی ما حرکت به سوی پژوهش‌های محصول محور و اشتغال آفرینی است.

وی در رابطه با برنامه‌های قابل اجرا در راستای تقویت خوابگاه‌های دانشجویی عنوان کرد: در دوران شیوع کووید١٩ به دلیل مجازی بودن اکثر کلاس‌های درس و عدم حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، این خوابگاه‌ها در مرکز توجه قرار نداشتند، اما اکنون مقدمات لازم جهت ادامه ساخت خوابگاه پردیس در حال رسیدگی است.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان به یکی از طرح‌های در حال اجرای دانشکده دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: در دانشکده دندانپزشکی طرحی به نام “دندانپزشکی اجتماعی” با هدف خدمت رسانی به گروه‌های خاص و فراموش شده‌ی جامعه اعم از بیماران اوتیسم، زندانیان، ناشنوایان، نابینایان، افراد مسن و… در حال برگزاری است که اخیراً شاهد خدمت رسانی در قالب یازدهمین اردوی جهادی در شهرستان‌های استان بوده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.