کد خبر : 651
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 10:48
-

استاندار لرستان: ؛

همراهی و همکاری مردم در کنترل خاموشی‌ها موثر است

همراهی و همکاری مردم در کنترل خاموشی‌ها موثر است
استاندار لرستان گفت: همراهی و همکاری خوب مردم،سبب جلوگیری ازخاموشی‌هادرشبکه توزیع برق به‌ویژه دربخش‌های خانگی،تجاری و ادارات خواهد شد. ؛

استاندار لرستان گفت: همراهی و همکاری خوب مردم، اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد.

به گزارش طلوع غرب ،فرهاد زیویار شامگاه جمعه در بازدید از مرکز کنترل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در سال گذشته با مدیریت انجام شده در سطح استان در شرکت توزیع برق، کمترین خاموشی‌ها را شاهد بودیم، عنوان کرد: این موضوع در حال حاضر نیز در سال جاری مداومت پیدا کرده است و تاکنون هیچ‌گونه خاموشی بابت کمبود نیروی برق اعمال نشده و برخی موارد محدود نیز به دلیل خروج برخی شبکه‌ها از مدار بوده است.

استاندار لرستان با تشکر از زحمات مجموعه شرکت توزیع برق استان و همراهی و همکاری خوب مردم افزود: اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد.

زیویار با اشاره به مدت‌زمان باقی‌مانده از فصل تابستان و گرمای ادامه‌دار هوا ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ بالای مردم و مشترکان استان در مصرف بهینه برق و همت و تلاش کارکنان صنعت برق استان، شاهد قطعی برق در استان نباشیم و هیچ خانه‌ای در لرستان با قطعی برق مواجه نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.