کد خبر : 1049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 10:08
-

آزمایشگاه های همکار بازوی توانمند استاندارد

آزمایشگاه های همکار بازوی توانمند استاندارد

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، در راستای توسعه و افزایش دامنه آزمایشگاههای همکار در سطح استان، وحید والی زاده مرادی مدیرکل استاندارد استان لرستان به همراه عباس گودرزی نماینده شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از آزمایشگاه مرجعان یکتای غرب بازدید به عمل آورد. در این بازدید

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، در راستای توسعه و افزایش دامنه آزمایشگاههای همکار در سطح استان، وحید والی زاده مرادی مدیرکل استاندارد استان لرستان به همراه عباس گودرزی نماینده شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی از آزمایشگاه مرجعان یکتای غرب بازدید به عمل آورد.

در این بازدید با توجه به توان و تجهیزات موجود آزمایشگاه مقرر گردید بنیاد برکت نسبت به اعطاء تسهیلات برای خرید و تکمیل تجهیزات جهت ارتقا آزمایشگاه برای محصول محور شدن آزمون ها همکاری نماید.

در این بازدید مدیرکل استاندارد لرستان بر اهمیت نهاد های ارزیابی انطباق برای استقرار نظام استاندارد به عنوان زیر ساخت توسعه صنعتی و قتصادی کشور تاکید و خواستار همکاری بانک ها برای اعطاء تسهیلات به منظور توسعه و تجهیز نهادهای ارزیابی انطباق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.