کد خبر : 1111
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 9:44
-

رئیس ستاد انتخابات لرستان:؛

پیش ثبت‌نام بیش از یک هزار داوطلب لرستانی برای انتخابات مجلس

پیش ثبت‌نام بیش از یک هزار داوطلب لرستانی برای انتخابات مجلس
رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش‌ثبت‌نام یک هزار و ۶۹ متقاضی نمایندگی انتخابات مجلس در لرستان خبر داد. ؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان، احسان یاوری در گفتگوی ویژه خبری امشب (۲۲ مردادماه) شبکه لرستان گفت: یک هزار و ۶۱ داوطلب برای نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه استان لرستان پیش ثبت‌نام خود را قطعی و مدارک را بارگذاری کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان نسبت به دور گذشته افزود: در دور گذشته ۴۰۸ نفر متقاضی نمایندگی در انتخابات مجلس بودند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان افزود: از مجموع هزار و ۶۱ نفر متقاضی نمایندگی ۹۴۲ نفر آقا و ۱۱۹ نفر خانم ثبت نام کرده‌اند.

وی بیشترین تعداد خانم در مرحله پیش ثبت نام را در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با ۵۱ نفر اعلام کرد و افزود: بروجرد ۲۷ نفر خانم و کمترین حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان با ۵ نفر خانم است.

یاوری گفت: بیشترین تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهرستان خرم‌آباد و چگنی با ۳۶۲ نفر و حوزه انتخابیه بروجرد ۲۱۵ نفر و کمترین ثبت نام در حوزه‌ انتخابیه پلدختر و معمولان با ۴۷ نفر است.

وی گفت: افراد شرکت کننده با مدرک دکتری تخصصی ۱۳۹نفر، متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد ۷۸۱ نفر، مدرک کارشناسی ۹۹ نفر، کاردانی ۱۳ نفر و مدرک حوزوی ۲۹ نفر ثبت‌نام کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.