کد خبر : 1122
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 14:25
-

شهردار خرم آباد:؛

افتخار می کنم که در روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار حکم بنده صادر شد

افتخار می کنم که در روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار حکم بنده صادر شد
آیین گرامیداشت روز خبرنگار با تجلیل از خبرنگاران برگزار شد.؛

با همت روابط عمومی شهرداری خرم آباد، نشست صمیمی و آیین تجلیل از دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در محل هتل شهرداری با حضور داریوش بارانی شهردار خرم آباد،حجت الله احمدی رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد،یونس امرایی و رضا بیرانوند برگزار گردید.

در این نشست صمیمی حجت الله احمدی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک روز خبرنگار از حسن تعامل و همکاری همه جراید ،نشریات و گروههای فضاهای مجازی فعال در سطح شهر تشکر نمود .

وی افزود: رسالت خبرنگاری یک رسالت بزرگ است که صبر و شکیبایی خبرنگاران امروزی با شهدای گرانقدری همانند شهید صارمی که با تلاش خود جهت اطلاع رسانی و آگاهی به جامعه فداکاری کردند برابری می کند.

در ادامه داریوش بارانی شهردار خرم آباد در ابتدای سخنرانی خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

شهردار خرم آباد اظهار کرد: افتخار می کنم که در روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار،حکم بنده بعنوان خادم مردم شریف خرم آباد صادر شده و تطبیق این دو با هم را به فال نیک میگیرم.

وی گفت: خبرنگاران،تجسم مسئولیت و وجدان بیدار جامعه زمان خویشند.خبرنگاران باید جانب شهر را نگه دارند نه شهردار را و به دنبال شفاف سازی منافع شهر باشند.

در پایان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کلیه فعالین عرصه خبر و اصحاب رسانه،با اهدا لوح تقدیر از آنهت تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.