کد خبر : 1144
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 15:53
-

بیست و یکمین سه شنبه خبری میزبان بنیاد شهیدوامور ایثارگران

بیست و یکمین سه شنبه خبری میزبان بنیاد شهیدوامور ایثارگران
بیست و یکمین نشست خبری مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در قالب برنامه ی سه شنبه های خبری استان، برگزار شد. ؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، این نشست بیست و چهارم مردادماه با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین هاشمی و معاونین پاسخگوی سوالات ۱۲ نفر از اصحاب رسانه به نمایندگی از ۷۰ خبرنگار حاضر در سالن شدند.

آقایان ابراهیم شریفی(ایسنا)، فرج مرادی(فخر لرستان)، غلامرضا مهرابی(سفیر لرستان)، علی قدرت نجفی(اعتلای ایران)، امین پارسا(کلام پارسا)، سیاوش شفیعیان(اقتصاد و سازندگی)، محمد یاراحمدی(ایرنا) و خانم ها فاطمه شاه کرمی(هانا آنلاین)، لیلا صارمی(بانگ رسا)، هما کریمیان(فرهنگ لرستان)، پروانه نیازی(لروند) و سعیده خورشیدوند(خورشید جانان) در این نشست سوالات خود را مطرح کردند.

وضعیت مشکلات جانبازان و کمیسیون های پزشکی آنها، برگزاری جشنواره رسانه ای ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار شهدا و تعهدات بنیاد مسکن برای آن، استحکام بخشی گلزار شهدای معمولان، آخرین وضعیت یادمان بانوان شهیده دورود، به کار گیری فرزندان شهدا، نامگذاری آزادراه خرم-زال بنام شهیدان رحیمی، پیگیری مطالبات خانواده شهدا، میزان تحقق سهم ۲۵درصد اشتغال ایثارگران در استان، جایگاه اشتغال ایثارگران استان در سطح کشور، برنامه های تدوین شده ی مدیرکل از زمان شروع دولت سیزدهم تا کنون، میزان توسعه مجتمع توانبخشی ایثار در جاده الشتر-خرم آباد، تجلیل از خبرنگاران جانباز و ایثارگر، تعداد مقالات اجتماعی منتشر شده در حوزه ی بنیاد شهید و میزان اجرای طرح سپاس و دیدارمسئولان بنیاد شهید با خانواده شهدا مهم ترین موارد مطرح شده توسط خبرنگاران در این نشست بودند.

مدیرکل بنیاد شهید استان و معاونان به همراه اسد علی امرایی مشاور استاندار لرستان در امور شاهد و ایثارگران پس از طرح سوالات با حضور در جایگاه مدیران به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.