کد خبر : 1165
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 9:32
-

یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد با ترکیب هیئت رئیسه جدید برگزار شد

یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر خرم‌آباد با ترکیب هیئت رئیسه جدید برگزار شد
یکصد بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به ریاست حجت اله احمدی پور و حضور اعضای شورای شهر در محل ساختمان شورا برگزار شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر خرم‌آبادعصر امروز یکصد بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به ریاست حجت اله احمدی پور و حضور اعضای شورای شهر در محل ساختمان شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت اله احمدی پور در نطق پیش از دستور آغاز ماه صفر و هم چنین درگذشت امیر سرتیپ اسکندر بیرانوند تسلیت گفت .

حجت اله احمدی پور رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با قدردانی از همکاران شورای شهر نسبت به رأی اعتماد گفت:تمام تلاش اعضای شورای شهر در راستای بهبود وضعیت و پیشرفت در مسیر مدیریت و توسعه شهری است و امیدوارم با همکاری و همت اعضا به این هدف دست یابیم.

احمدی پور در ادامه به برگزاری اجلاس دفاتر امور شهری و روسای شوراهای اسلامی استان های سراسر کشور به میزبانی شورای شهر اشاره کرد و گفت : اجلاس دفاتر امور شهری و روسای شوراهای اسلامی برای اولین بار در سطح کشور به میزبانی شورای شهر برگزار شد که خوشبختانه نتایج و دستاورد های زیادی برای مدیریت شهری داشت و از استاندار محترم دکتر زیویار ، معاونت عمرانی ، امور شهری استانداری لرستان و آقای مجید دریکوند رئیس مرکز پژوهش‌های راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای برگزاری این نشست کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی در پایان گفت : از همکاران و روسای محترم کمیسیونهای تخصصی شورا انتظار میرود تا با فعال کردن هر چه بیشتر کمیسیونها و رسیدگی به موضوعات مربوطه در حل و فصل نمودن مشکلات و موانع مدیریت شهری اهتمام ورزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.