کد خبر : 1183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 8:36
-

کسب دو مقام در جشنواره ملی مهارت توسط فنی حرفه ای استان لرستان

کسب دو مقام در جشنواره ملی مهارت توسط فنی حرفه ای استان لرستان
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان عنوان کرد: طی دولت سیزدهم تغییر و تحول شگرفی در سازمان ایجاد،و در جشنواره ملی مهارت دو مقام ملی کسب نمودیم.؛

به گزارش طلوع غرب در بیست و یکمین سه شنبه های خبری که میزبان سازمان فنی حرفه ای بود، حشمت اله معتمدی مدیر کل این سازمان به همراه معاونین خود به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان گفت: بیشترین جامعه هدف فنی و حرفه ای، آسیب دیدگان اجتماعی هستند که اکثر آنها در حاشیه شهرها و مناطق آسیب دیده زندگی می کنند؛و فنی حرفه ای به این مناطق ورود کرده تا دوره های آموزشی مورد تقاضای آنها را برگزار کند.

وی ادامه داد: همچنین با سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای برای توانمند سازی افراد معلول امضا کردیم و کار های مشترک زیادی انجام دادیم تا فرد معلول بتواند شغلی برای خود ایجاد کند.

معتمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر شامل ۵ هزار زن و هشت هزار و ۸۰۰ مرد امسال از آموزش های مهارتی این اداره بهره مند شدند .

وی افزود: از ابتدای امسال تا اکنون بیش از ۵۰ درصد تعهدات سالانه این سازمان انجام شده است؛ در حوزه آسیب دیدگان اجتماعی ۱۳۱ نفر،۴۶ فرد معلولوی اضافه ، ۲۳ تبعه خارجی، ۵۱ دانش آموخته دانشگاهی،۴۲۱ دانشجو، ۱۹۱ زن خانه دار، ۴۶۵زندانی، ۲ هزار و ۶۴۵ سرباز وظیفه و ۴۱ کودک کار از آموزش های فنی حرفه ای استان بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد لحظه به لحظه تکنولوژی لازم است افراد در شغلی که دارند مهارت های خود را افزوده و بروز رسانی کنند و چنانچه کسی مهارتش را ارتقا ندهد از این قافله عقب می ماند.

معتمدی اظهار کرد: توانمند کردن افراد برای ورود به بازار کار و بروزرسانی مهارت افرادی که در بازار مشغول به کار هستند از وظایف سازمان فنی و حرف ای می باشد.

حشمت اله معتمدی در بخش از سخنان خود گفت:طی دولت سیزدهم تغییر و تحول شگرفی در سازمان ایجاد،و در جشنواره ملی مهارت دو مقام ملی کسب نمودیم.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای تصریح کرد: مدارکی که سازمان ارائه می دهد در بیش از ۲۰۰ کشور سازمان جهانی کار قابل ترجمه و استفاده می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.