کد خبر : 1202
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 9:18
-

۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره‌برداری شد

۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره‌برداری شد
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره‌برداری شد همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان بهره‌برداری شد.؛

به گزارش طلوع غرب با نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، صبح یک‌شنبه در آیین افتتاح ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان که همزمان با افتتاح یکصد هزار واحد با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس در کشور به مناسبت هفته دولت انجام شد، بیان کرد:‌ امروز در استان لرستان ۲ هزار و ۲۲۷ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه این تعداد شامل ۳۶۰ واحد مسکن مهر، ۶۰ واحد بازآفرینی شهری، ۱۷۱۰ مسکن روستایی و ۱۴۷ واحد خودمالکی است، بیان کرد: واحدهای مسکن شامل،  ۲۰۴ واحد در خرم‌آباد، ۱۲۶ واحد در بروجرد و ۳۰ واحد در نورآباد است. استاندار لرستان افزود: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سهم آورده، تسهیلات بانکی و یارانه دولتی برای ساخت ۲ هزار و ۲۷۷ واحد مسکونی در لرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن نیاز استان ۱۶۰۰ هکتار است، بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت ۳۰۰ هکتار زمین مورد نیاز است که شرایط توپوگرافی استان موجب شده با مشکلاتی روبرو باشیم؛ اما اکنون وضعیت استان رو به بهبود است. زیویار با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته ۲۱۱ هکتار به زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان اضافه شده، بیان کرد: ۱۴۹ هکتار در دست اقدام است و ۴۲۲ هکتار نیز الحاق خواهد شد و بخش تامین زمین به حدود یکهزار هکتار می‌رسد.

وی ادامه داد: همراهی بانک‌ها در ماه‌های گذشته قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست و ۷۹ درصد بانک‌ها در تامین مسکن روستایی مشارکت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.