کد خبر : 1270
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 11:39
-

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)

پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)
رئیس جهاد کشاورزی لرستان با صدور پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت . ؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان: در متن پیام سید عماد شاهرخی آمده است:

السلام علیک یا اباعبدا…الحسین(ع)

حکایت محرم و اربعین حکایت خون است. حکایت خورشید است بر چوب خشک نیزه ها و هر آن کس را که نام حسین(ع) در قلبش نیست، لاجرم محروم از عشق است.
اهمیّت اربعین وقتی بیشتر درک می‏شود که نقش سازنده و مفید آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین (ع)در نظر گرفته شود.
امروز راهپیمایی میلیونی دلدادگان حضرت ابا عبدالله (ع) بسان آینه ای در برابر دیدگان جهانیان، تصویری از نهضت آزادگی و قیام خونین محرم را به نمایش می گذارد.

این اجتماع باشکوه جلوه ای از وحدت میان ملت های گوناگون با زبان ها، رنگ ها و نژادهای مختلف و زنده نگه داشتن هدف امام حسین علیه السلام و مکتب ایشان، همچنین ایجاد پیوند قلبی و ارتباط باطنی با آن پیشوای  پاک را به تصویر می کشد.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اب عبدا…الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان لرستان تسلیت عرض می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.