کد خبر : 1344
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 21:55
-

برخورد دستگاه قضا با ترک فعل مدیران/ بحث های قومیتی و طایفه ای نباید مانع اجرای کار شود

برخورد دستگاه قضا با ترک فعل مدیران/ بحث های قومیتی و طایفه ای نباید مانع اجرای کار شود
دادستان خرم آباد گفت: در انجام وظایف باید عزم جدی وجود داشته باشد و کوتاهی ها و توجیهات غیرمنطقی، قابل قبول نیست.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان: داریوش شاهون ‌وند بیان کرد: مشکل اصلی در عدم اجرای احکام قطعی، مرور زمان است زیرا خسارت های زیادی را وارد کرده است.

دادستان خرم آباد عنوان کرد: مدیرانی که کار انجام نداده اند و ترک فعل داشته اند؛ بایستی تمام خسارات از لحاظ تضییع بیت المال، هزینه و… را پرداخت کنند و این موضوع به هیچ گونه قابل اغماض نیست.

شاهون وند عنوان کرد: وقتی شغلی را پذیرفته اید باید مشکلات و سختی های آن را نیز پذیرا باشید. نه اینکه بدنبال مستمسک و توجیهی برای عدم انجام فعالیت و اجرای کارباشید.

وی اظهار کرد: ارگان قضایی با تمامی ارگانها همکاری می کند اما ترک فعل محرزبا هیچ توجیهی قابل اغماض نیست.

دادستان مرکز استان عنوان کرد: مدیری که ترم فعل کند باید به مراجع قضایی معرفی شود و برخوردهای لازم صورت گیرد. علاوه بر این، با هر کدام از ضابطین که با توجیهات غیرقانونی شان مانع از اجرای کار شوند؛ برخورد می شود.
وی افزود: اعلام جرم علیه مدیران استعلام شود تا رسیدگی صورت گیرد تا برخوردهای لازم صورت گیرد و به وظایف خودمان عمل می کنیم.

شاهون وند تصریح کرد: بحث های قومیتی و طایفه ای نباید مانع اجرای کار شود زیرا اجرای احکام و قانون مهم است. و در این راستا هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

دادستان خرم آباد اظهار کرد: هر مدیری باید به نماینده حقوقی ارگان خود بیشترین بها را بدهد و از آنها مطالبه گر باشد تا در پیشبرد و رفع مشکلات حقوقی، اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: هر چند پیشگیری بسیار مهم است و باید روی این موضوع جدیت وجود داشته باشد. اگر در جایی دیده شد که تخریب هزینه های زیادی به دولت وارد می کند تعامل کنید.

شاهون وند گفت: قبل از تخریب مکاتبات لازم با مالکین متخلف صورت گیرد که در صورتی که خودشان اقدام به جمع آوری نکنند و موعد مقرر به اتمام برسد باید هزینه های تخریب و ماشین آلات و… پرداخت کنند.

وی ادامه داد: معتقدم می توانید با همکاری، هماهنگی و تعامل بین بخشی و بین دستگاهی می توانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. عزم و جزم بیشتر شود و با راهکارهای قانونی درست و در موعد مقرر اقدام کنید.

دادستان خرم آباد تصریح کرد: در راستای چالش ها و رفع موانع، سند تهیه کنید و در اجرای آنها از همکاران با دانش علمی و تجربی بهره بگیرد تا به بهترین عملکرد دست پیدا کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.