کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 12:57
-

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان:؛

تقویت روشها و ساز و کارهای ارشادی امر به معروف نهی از منکر

تقویت روشها و ساز و کارهای ارشادی امر به معروف نهی از منکر
به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر همایشی در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: برای ایجاد فرهنگ حجاب و پوشش مناسب در جامعه، باید ابتدا پایه های اعتقادی و بینش افراد را نسبت به این موضوع، محکم کنیم و این، یعنی نهادینه سازی باورهای درست و فرهنگ سازی دقیق. بنابراین، تهدید و اجبار، هیچگاه به‌عنوان اولین راهکار، اثر بخش نخواهدبود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی موسوی، بر تقویت روشها و ساز و کارهای ارشادی امر به معروف نهی از منکر در زمینه ترویج هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف، تاکید کرد.

وی با اشاره به پرهیز از سبک شمردن دین، اظهار کرد: افراد باید همان گونه که در مراسمات دینی و مدهبی شرکت می کنند التزام عملی به دین را هم داشته باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: هر فرد مسلمانی باید ۳ خصلت داشته باشد به گونه ای که همان گونه که خصلت های جسمی و مادی داریم باید از خداوند، پیامبر و… نیز دارای علامتی باشد.

وی تصریح کرد: بعنوان مثال: خداوند عالم الغیب است و ستار است و اشتباهات و گناهان بندگان را کتمان می کند ، پیغمبر نیز دارای همین ویژگی بوده است لذا فرد مسلمان نیز باید حتفظ اسرتر مردم باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: همانگونه که نهی از منکر دارد باید امر به معروف را نیز در سرلوحه کار داشته باشد.
وی با اشاره به وضعیت و شرایط حاکم شده ، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر اعتقادات، دین ، قرآن، امید به آینده و… در کشور ما مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است لذا باید دستاوردها و اقدامات این نظام برای مردم تبیین و یا حتی جهاد تبیین شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: البته این تبیین بمعنای توجیه ضعف ها . نقصان نیست بلکه با پذیرش تمامی کاستیها، اما باید اقدامات صورت گرفته نیز بیان شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.