کد خبر : 1464
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 14:19
-

دستگیری شبانه شکارچی متخلف در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا – لرستان

دستگیری شبانه شکارچی متخلف در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا – لرستان
شکارچی متخلفی که به قصد شکار حیات وحش وارد پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا شده بود شبانه توسط محیط‌بانان این منطقه‌ دستگیر شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان؛ شکارچی متخلفی که به قصد شکار حیات وحش وارد پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا شده بود بعد از ساعت‌ها کمین شبانه در تاریخ ۲۰ شهریور ماه‌ سال ۱۴۰۲ با یک قبضه سلاح شکاری دستگیر شد. 

ابراهیم قنبرزاده مسئول پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا در این باره گفت؛ محیط‌بانان پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا که به قصد گشت و کنترل و پایش منطقه در ارتفاعات این منطقه حضور داشتند در حین دوربین کشی و رصد منطقه متوجه حضور یک نفر شکارچی با سلاح شکاری در منطقه شدند که طی یک عملیات چندین ساعته و کمین، موفق شدند حوالی ساعت ده شب شکارچی متخلف را قبل از هر گونه‌ تخلف دستگیر نمایند.

قنبرزاده افزود؛ از شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به همراه ۱۹ عدد فشنگ مربوطه‌ کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه‌ گفت؛ برای متخلف دستگیر شده صورت جلسه تخلف تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

قنبرزاده در پایان ضمن تشکر از هوشیاری و تلاش محیط‌بانان در دستگیری متخلفین قبل از هر گونه تخلف از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره‌ تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل‌ نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.