کد خبر : 1580
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 3:41
-

رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش لرستان؛

کلاس‌های تقویتی در شیفت مخالف مدارس غیردولتی لرستان برگزار شود

کلاس‌های تقویتی در شیفت مخالف مدارس غیردولتی لرستان برگزار شود
رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش لرستان گفت: کلاسهای تقویتی و مکمل در شیفت مخالف مدارس لرستان برگزار می‌شود.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از خبرگزاری مهر، حسن تیموری در جلسه‌ای با محوریت «توانمندسازی مدیران مقاطع تحصیلی» در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان دلفان گفت: باید منطبق بر ظرفیت نوسازی ثبت نام، صورت پذیرد و لباس فرم دانش آموزان مدارس غیردولتی مانند دولتی‌ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه باید مراسم مذهبی، آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی هم تراز مدارس دولتی اجرا شود، افزود: به افزایش کیفیت آموزشی مدارس غیردولتی توجه ویژه شود.

تیموری با یادآوری اینکه در بحث پروژه مهر باید این مدارس نیز آماده بازگشایی برای سال تحصیلی جدید باشند، ادامه داد: در مدارس جدیدالتدرسیس، مدیر باید دوره توانمندسازی را بگذراند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر لزوم بازدید مستمر از مدارس غیردولتی به عنوان یکی از اولویت اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد.

کرم اله فتحی زاده رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان هم ضمن قدردانی از حضور پرشور مدیران، به اهمیت نقش مدیر در اجرای آموزش پرداخت و افزود: یک مدیر قوی می‌تواند اسباب پیشرفت را مهیا و برنامه‌های آموزشی را در جای مناسب پیاده کند.

وی بیان کرد: دشمن به طور مستمر به واکاوی روحیات جوانان و نسل جدید ما می‌پردازد تا بتواند برنامه‌های غربگرایانه و ضد اسلامی خود را به این نسل به طور دقیق تحمیل کند.

فتحی زاده گفت: اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ معلمی بدون ابلاغ نباید وجود داشته باشد. تکریم اولیا و اهمیت دادن به مسائل پرورشی اهمیت بسیار دارد. نیروهای توانمند پرورشی باید مانند سدی در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و برای دانش آموزان به روشنگری بپردازند.

وی افزود: رسانه، زیست طبیعی را تحت تأثیر قرار داده است؛ به همین سبب باید همکاران ما به روز باشند و از قافله تکنولوژی عقب نمانند؛ چرا که هم اینک دانش آموزان بیشتر وقت خود را صرف استفاده از گوشی می‌کنند و برای این معضل باید چاره‌ای اندیشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.