کد خبر : 1634
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 14:32
-

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه ؛

راهبرد آمریکا دخالت و تفرقه است

راهبرد آمریکا دخالت و تفرقه است
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در رژه نیروهای مسلح گفت: اختلاف ما با آمریکایی ها راهبردی است ، آنها باید دست از فتنه انگیزی و دخالت در کشور ها بردارند.؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملت ایران با رهبری امام راحل حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را علیرغم حمایت‌های استکبار جهانی، سرنگون و تفکر مارکسیسم و کاپیتالیسم را زیر پای خود درنوردید و بساط اشرافی گری، درباری گری و سلطنت طلبی را کنار زد.

سردار روح اله نوری گفت: آمریکایی‌ها کشوری را در موقعیت جغرافیایی مهم و بسیار ثروتمند از دست دادند و متوجه شدند که چه ضربه‌ای خورده و برای همین به فکر چاره افتادند. 

سردار نوری گفت: بحث ما با آمریکایی‌ها بر سر حجاب، حقوق بشر، برجام، موشک و پهباد نیست، بلکه اختلاف راهبردی است، آنها به دنبال تثبیت پایه‌های حکومت خود و دخالت در سرنوشت کشور‌های منطقه هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه آمریکا به دنبال ثروت کشور‌های محروم و فتنه انگیزی بین ملت‌های منطقه است، افزود: آمریکایی‌ها باید از دخالت در سرنوشت دیگران دست برداشته و ثروت ملت‌ها را غارت نکنند و از حمایت مستکبران دست بردارند، این همه حرف جمهوری اسلامی است، در غیر اینصورت باید منتظر سرنوشتی همچون عاقبت عراق و ویتنام باشند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اغتشاش و بی ثباتی در کشور و ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها در ایران گفت: ملت رشید ایران با همکاری مردم و مسئولان پایه‌های حکومت جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر  و بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند .


سردار روح اله نوری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تلاش رزمندگان به عملیات حاج عمران و رشادت دلاور مردان لرستانی اشاره کرد و گفت: در این عملیات رزمندگان لرستان سر به سر تن به شهادت دادند و دشمن را زمین گیر کرده و سراسیمه خود را به دل دشمن زدند.

سردار نوری گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بدون امکانات نظامی پیشرفته، با لباس شخصی و با دستان خالی به مصاف دشمن رفتند و پیروز شدند.

وی در پایان گفت: حفظ نظام از واجب‌ترین واجبات است هرچند گلایه‌هایی هم وجود دارد، اما نباید فریب دشمن را خورد و باید حامی راه و سیره شهدا باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امروز جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی در مقیاس مقابله با ابرقدرت‌ها به مرحله توازن تلافی جویانه و پشیمان کننده رسیده است.

سردار مرتضی کشکولی گفت: به لطف خداوند و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور بابصیرت ملت ایران، نقشه‌های دشمن، یکی پس از دیگری کارایی خود را از دست داده و ملت ما را قوی‌تر کرده است.

سردار کشکولی اضافه کرد: کمترین مزدی که خداوند به مجاهدت ۴۳ با استکبار به ملت مجاهد و خستگی ناپذیر عطاء کرده نزدیک شدن به قله است، اما نباید غفلت کرده و سرعت خود را کم کنیم، بلکه همچنان باید همچنان با صلابت و اقتدار به سوی قله‌های امید حرکت کنیم تا فتح پیروزی دمیده شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.