کد خبر : 1678
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 12:58
-

افزایش ۱۵ درصدی توزیع بنزین در لرستان

افزایش ۱۵ درصدی توزیع بنزین در لرستان
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از افزایش ۱۵ درصدی توزیع بنزین در استان خبرداد.؛

پیمان بهرامی گفت: ۳۴۹ میلیون و ۸۵۸ هزار لیتر بنزین از ابتدای امسال تاکنون در لرستان توزیع شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این مقدار در نیمه نخست سال گذشته ۳۰۳ میلیون و ۵۵۴ هزار لیتر بوده است.

بهرامی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۸۴۰ هزار لیتر نفت سفید غیر نیروگاهی نیز در لرستان توزیع شده که در مقایسه با سه میلیون و ۴۴ هزار لیتر توزیعی نیمه نخست پارسال، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در ۶ ماه نخست امسال سه میلیون و ۷۶۸ هزار لیتر نفت سفید نیروگاهی و ۲۹۲ میلیون و ۷۱۳ هزار لیتر نفت گاز غیر نیروگاهی در لرستان توزیع شده که در مقایسه با رقم توزیعی ۲۷۶ میلیون و ۵۵۱ هزار لیتر مدت مشابه سال گذشته، ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان همچنین با اشاره به توزیع ۲۱۵ میلیون و ۵۷۳ هزار لیتر نفت گاز حوزه حمل و نقل عنوان کرد: در نیمه نخست امسال ۸۹۰ هزار لیتر نفت کوره در استان توزیع شد که در مقایسه با ۶۷۹ هزار لیتر پارسال ۳۱ درصد افزایش دارد.

لرستان در مجموع ۱۲۶ جایگاه عرضه سوخت دارد که ۳۱ جایگاه مخصوص عرضه بنزین، ۲۶ جایگاه مخصوص سی ان جی، ۱۹ جایگاه بنزین، سی ان جی و نفت گاز، پنج جایگاه ویژه بنزین و سی ان جی و ۴۳ جایگاه مخصوص عرضه بنزین و نفت گاز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.