کد خبر : 1734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 22:49
-

افتتاح چند طرح بنیاد علوی در الیگودرز

افتتاح چند طرح بنیاد علوی در الیگودرز
با حضور مدیر عامل بنیاد علوی کشور چند طرح خدماتی و عمرانی در بخش‌های ذلقی و ززو ماهرو الیگودرز کلنگ‌زنی و افتتاح شد.؛

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به خدمات این بنیاد در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی گفت: در سال آینده برای رشد و توسعه این دو بخش شهرستان الیگودرز برنامه‌های بسیار خوبی را پیش بینی کرده ایم.

وحید خاوه‌ای گفت: در حال حاضر ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در در این شهرستان در دستور کار داریم که تاکنون ۱۰۰ واحد کامل شده و مابقی نیز تا خرداد سال آینده تکمیل خواهد شد.

خاوه‌ای گفت: تا کنون بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو بخش محروم الیگودرز در زمینه‌های مختلف عمرانی و خدماتی هزینه شده است.

 فرماندار شهرستان نیز گفت: همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به بنیاد علوی برای اجرای این طرح‌ها بسیج شده اند.

ایمان خسروی با اشاره به انتخاب دوبخش ذلقی و ززوماهرو بعنوان پایلوت محرومیت زدایی بنیاد علوی گفت: این دو بخش در زمینه‌های مسکن، زیر ساخت ها، فرهنگی وعمرانی دارای مشکلاتی هستند که در حال تلاش برای رفع آن‌ها هستیم.

مسئول بنیاد علوی الیگودرز نیز گفت: با حضور مدیر عامل بنیاد علوی، طرح‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی و خدماتی با اعتیاری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در دو بخش زلقی و زز و ماهرو کلنگ زنی شد که سهم بنیاد ۶۵ میلیارد ریال و دیگر دستگاه‌های مرتبط ۶۰ میلیارد ریال خواهد بود.

سرلک گفت: همچنین چندین طرح در زمینه ساخت خانه عالم، کانال‌های برسانی کشاورزی، آبرسانی، آسفالت و ساخت مکان‌های خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که سهم بنیاد از این هزینه‌ها بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.