کد خبر : 1791
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 9:36
-

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل امور مالیاتی استان لرستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل امور مالیاتی استان لرستان برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل امور مالیاتی استان با حضور مدیرکل و معاون امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان لرستان در این مراسم حجت اله صالحی سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه ذیحسابان در دستگاهای اجرایی گفت : تعامل بین اداره کل امور مالیاتی و ذیحسابی از مسائل مهم و حائز اهمیت است ،تعاملی که تابع قوانین و مقررات می‌باشد.
وی افزود اداره کل امور مالیاتی امروز که سنگر نخست درآمدهای پاک اقتصادی است بیش از هر زمانی نیازمند سهولت در جذب اعتبارات است و لازم است که ذیحساب تلاش بسیاری در جهت رفع چالش‌ها و مشکلات این اداره کل داشته باشد و بتواند اعتبارات جذب شده را به درستی و در جهت پیشرفت این اداره کل هزینه نماید.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی ضمن تقدیر و تشکر از شریفی منش ذیحساب قبلی این اداره کل اظهار داشت: کرمعلی شریفی‌منش پس از وارد سال همکاری با این اداره کل به عنوان عضوی از خانواده مالیاتی محسوب می شد و تعامل سازنده وی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی ستودنی بود وی با اشاره به رفتار و منش ایشان در کنار فعالیت‌هایی که در جذب اعتبارات داشتند ایشان را مورد تقدیر قرار داد.
حجت‌اله صالحی در ادامه ضمن خیر مقدم به آقای نیک سرشت گفت: نام آقای نیک سرشت فال نیکویی برای اداره کل مالیاتی است و اظهار امیدواری کرد که ذیحساب جدید این اداره کل با دانش و تجربیاتی که از ایشان سراغ داریم در جذب اعتبارات کشوری و هزینه کرد آنها در چهارچوب قوانین سرعت عمل به خرج دهد.
درادامه علی محمدی مدیر ‌کل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان اظهار کرد: یکی از سنگین ترین پست های سازمانی در کشور ذیحسابی است و مسیری پرزحمت، فراروی ذیحسابان قرار دارد که حرکت در مسیر صحیح مستلزم درک و همکاری متقابل می باشد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد خوب آقای کرمعلی شریفی‌منش ابراز امیدواری نمود که علی نیک سرشت با تدبیر درادامه مسیر و در راستای اهداف سازمان حرکت نماید.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه رویداد تغییر ذیحساب جزء روال کاری در دستگاه‌های اجرایی می باشد گفت : ذیحسابان در چارچوب قوانین و مقررات در صدد رفع مشکلات و چالش های دستگاههای اجرایی در رابطه با هزینه کرد اعتبارات تلاش خواهند کرد.
در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر از آقای شریفی منش تجلیل و در خاتمه با اهدای حکمی، آقای نیک سرشت به عنوان ذیحساب جدید اداره کل امور مالیاتی استان لرستان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.