کد خبر : 1861
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 19:40
-

استاندار لرستان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد؛

کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر تا یک ماه آینده اعلام شوند

کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر تا یک ماه آینده اعلام شوند
استاندار لرستان تأکید کرد: تدوین کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان نهایتا تا یک ماه آینده انجام و اعلام شوند.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار عصر روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه در جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: وظیفه ی مدیریت و نظارت بر تدوین کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر به معاون سیاسی امنیتی استاندار محول می شود.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با ساماندهی معتادان و مبارزه با مواد مخدر ظرف یک ماه می بایست کلیات برنامه از جمله تدوین برنامه ها، امکانات و اعتبارات مورد نیاز و راهکارها و پیشنهادات برای پیشبرد برنامه ها را برای تصمیم گیری نهایی در جلسه ی شورای هماهنگی اعلام کنند.

استاندار عنوان کرد: انتظار داریم در این برنامه از تجربیات قبلی، کارشناسان و محققین این موضوع و نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان سایر دستگاه ها نیز استفاده شود.

زیویار تأکید کرد: دراین برنامه ی مدون شده می بایست بسته ی کامل برنامه ریزی برای درمان و مدیریت معتادان از ابعاد جسمی، روحی و روانی و مهارتی کاملا مورد نظر قرار گیرند.

وی تصریح کرد: تمامی فرآیندهای مدیریت معتادان شامل جمع آوری، تجهیز گرم خانه ها، پروتکل های غربالگری سلامت و ایجاد زمینه ی بازگشت به حرفه ، کار و نهایتا اجتماع نیز باید مد نظر قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.