کد خبر : 1874
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 10:14
-

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی
سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرارسیدن هفته انتظامی را به کارکنان خدوم و خانواده های محترم آنان تبریک گفت ؛

 به گزارش طلوع غرب به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درمتن پیام سردار”یحیی الهی” آمده است،

مجموعه انتظامی، نهادی مقدس و انقلابی، برآمده از مردم و در خدمت مردم و یکی از مظاهر اقتدار نظام اسلامی است که نقشی بی بدیل را در تامین امنیت عمومی و برقراری آسایش و آرامش مردم بر عهده دارد.

تکیه بر اصول اخلاقی و رفتار توام با صلابت و رافت، مشخصه ی اصلی رقتار سازمانی این نهاد مقدس است که ضمن جلب اعتماد عمومی، مشارکت عمومی و همگانی در تامین نظم و امنیت را موجب شده است و در پرتو میدان داری و تلاش خالصانه و شبانه روزی سبز پوشان انتظامی تحقق پیدا کرده است.

پلیس، یادآور تلاش غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم، با شجاعت، دلاوری و ایثار به مردم شریف خدمت می کنند و با حضور ایثارگرانه خود در پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب و برقراری نظم و آرامش کشور نقش اساسی را ایفا می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره لاله های آسمانی این نهاد مقدس، فرا رسیدن هفته انتظامی را به محضر شریف فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، کارکنان غیور فرماندهی انتظامی استان لرستان و خانواده های محترم آنان که از جان و دل برای امنیت مردم تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید آن دارم که حافظان نظم و امنیت با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی فرماندهی انتظامی کل کشور و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیب دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.