کد خبر : 1886
تاریخ انتشار : جمعه 14 مهر 1402 - 11:26
-

پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی

پیام تبریک مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی
علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در پیامی هفته بزرگداشت نیروی انتظامی را به دلاور مردان عرصه امنیت تبریک گفت.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان، در این پیام چنین آمده است؛ بی‌شک امنیت یکی از اولویت‌ها و خواسته‌های مردم هر کشور محسوب می‌شود. فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، زمان خوبی است برای تجلیل از دلاور مردانی که خاضعانه و نستوه، جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می‌کنند.

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و به لطف خدا، نیروی انتظامی همواره با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران، انجام وظیفه نموده و بی‌شک بخش عظیمی از امنیت کشور حاصل تلاش و مجاهدت‌های سرافرازان سبز پوش نیروی انتظامی که خالصانه تمام توان خود را در طبق اخلاص نهاده تا همواره ایران اسلامی در امنیت و آرامش باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته ناجا را به فرماندهی محترم و کارکنان خدوم نیروی انتظامی لرستان تبریک عرض نموده و موفقیت و بهروزی روزافزون برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاخص سبزپوشان حافظ امنیت نیروی انتظامی را از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.