کد خبر : 1928
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 20:46
-

برگزاری اجلاس مجمع بسیج شهرستان دلفان

برگزاری اجلاس مجمع بسیج شهرستان دلفان
اجلاس مجمع پایانی بسیج شهرستان با حضور فرماندار دلفان در محل سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد.؛

اجلاس مجمع پایانی بسیج شهرستان با حضور فرماندار دلفان، شورای اداری شهرستان، شورای مجمع، اعضای کارگروه های تخصصی و هئیت های اندیشه ورزی ناحیه، نخبگان و دانشجویان در محل سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد.

در این مجمع ابتدا رئیس مجمع ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت مجمع بسیج شهرستان بیان خیرمقدمی نسبت به حاضرین در جلسه داشتند.

در ادامه رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی و دبیر کارگروه بانوان هرکدام به بیان دو مسأله احصاء شده در کارگروه های تخصصی خود و بیان راه حل برون رفت از مسائل پرداختند و بیان کردند که این مسائل از مطالبات جمع نخبه گی کارگروه های تخصصی می باشد و با توجه به شهرستانی بودن حوزه مسائل ادارات متولی امر، تلاش خود را در جهت تحقق راه حل های ارائه شده بکار گیرند. و با توجه به اینکه فرماندار شهرستان سخنران این اجلاس بود قول مساعد دادند که از این بسته های سیاستی استقبال و با کمک دستگاههای مربوطه تلاش در جهت اجرای آنها داشته باشند.

در پایان بیانه ی پایانی مجمع در ۵ بند قرائت گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.