کد خبر : 1919
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 11:53
-

تقدیر رئیس جهاد کشاورزی لرستان از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان

تقدیر رئیس جهاد کشاورزی لرستان از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با حضور در اداره کل دامپزشکی لرستان، با اهدای شاخه گل از همکاران این مجموعه تلاش و قدردانی نمود.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی لرستان: سید عماد شاهرخی بیان کرد: این نامگذاری ها فرصتی است تا از خدمات جهادی و شبانه روزی همکاران برای سلامت غذایی در دستگاههای تابعه ، قدردانی شود.
وی ادامه داد: کار در مجموعه دامپزشکی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم بسیار حساس است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: فعالیت در دامپزشکی شامل پیشگیری، درمان، نظارت و… می شود و یک زنجیره کاملی است که به سلامت و زندگی مردم وابسته می باشد و لازم است تا دقت نظر و توجه کافی وجود داشته باشد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت هایش به اقدامات صورت گرفته در دامپزشکی استان گریزی زد و گفت: همکاران پرتلاش و متعهد دامپزشکی کارنامه خوب و قابل قبولی را ارائه داده اند و امیدواریم این روند کاری کمک کند تا شاهد پویایی در فعالیت ها و اقدامات باشیم.

وی با اشاره به اینکه لرستان در حوزه جمعیت دامی در رتبه ششم یا هفتم کشور قرار دارد، تصریح کرد: با تلاش ها، اقدامات ، پشتیبانی و… صورت گرفته هیچ گونه بیماری، اپیدمی و چالش برانگیزی در حوزه دام و طیور استان وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.