کد خبر : 1943
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:51
-

بیانیه شورای ائتلاف لرستان در حمایت از انتفاضه فلسطین

بیانیه شورای ائتلاف لرستان در حمایت از انتفاضه فلسطین
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان در حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین بیانیه صادر کرد.؛

در متن بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان در حمایت از مبارزات مردم مظلوم فلسطین آمده است:

“وَالَّذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ” (شورای/٣٩)

“آن‌ها که هر گاه ستمی به آن‌ها رسد (تسلیم ظلم نمی‏شوند) و (از مؤمنان) یاری می‏طلبند. “

امام خامنه‌ای مدظله‌العالی:

“سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادّعای خود، به یهودیان در سال‌های جنگ جهانی دوّم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملّتی در غرب آسیا و کشتار‌های فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت! ” ۱۴۰۰/۰۲/۱۷

صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی، با بهانه‌های واهی، اما در واقع برای مقابله با اسلام و مسلمانان، یهودیان صهیونیستی را از اروپا و سایر نقاط جهان به سمت اولین قبله گاه مسلمین کوچ دادند و با قتل عام مردم فلسطین و غصب خانه‌ها و مزارع و سرزمین شان، غده سرطانی رژیم صهیونیستی اسرائیل را به وجود آوردند.

این رژیم کودک کش و جانی، با پشتیبانی قدرت‌های غربی و بخصوص آمریکا، تاکنون جنایات فراوانی را در مورد مردم فلسطین و مسلمانان منطقه مرتکب شده و با راه‌اندازی موج ترور‌های گوناگون در کشور‌های اسلامی و مستقل، بخصوص در ایران اسلامی، از طرف امام خمینی ره، به حق لقب دولت غاصب و به ذات تروریستی را گرفت.

مردم صبور و مقاوم فلسطین، بدون توجه به دولت‌ها و افراد سازشکار و خودفروخته، همواره برای رهایی از چنگال خونین صهیونیست‌ها و نجات قدس شریف و بازپس گرفتن کشور اشغال شدهٔ خود، با جان و دل مبارزه کرده‌اند و امروز شاهد به ثمر رسیدن این مجاهدات بی امان و طاقت فرسا و نصرت و وعدهٔ الهی هستیم. چراکه خداوند خود فرموده:

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ.» (حج/۴٠)

“قطعا خدا کسانى را که او را یارى مى‌دهند یارى خواهد کرد، چرا که خدا نیرومند و شکست‌ناپذیر است. “

حال که مردم مسلمان و انقلابی فلسطین قیام دیگری را تحت عنوان:” طوفان الاقصی” شروع کرده‌اند، بر ما مسلمانان واجب است تا به کمک آن‌ها بشتابیم و به ندای رسول گرامی اسلام لبیک بگوییم، آنجا که می‌فرمایند:

«مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند:اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، کسى که این فریاد را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست).

ما اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی لرستان، ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیرِ جبههٔ مقاومت در سرزمین‌های اشغالی، آمادگی خود را برای هر نوع کمک جانی و مالی به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم.

“رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ. ” (بقره/٢۵٠)

” پروردگارا، «مقاومت» در برابر دشمن را بر ما سرازیر کن و گام‌هایمان را استوار دار، و ما را بر این دشمنان کافر پیروز بگردان. ” آمین یا رب العالمین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.