کد خبر : 2039
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 9:31
-

فردا اجلاسیه شهدای زن در لرستان برگزار می شود

فردا اجلاسیه شهدای زن  در لرستان برگزار می شود
اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان فردا در خرم‌آباد برگزار می شود.؛

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید ،ششم آبان در خرم‌آباد  گفت:اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان انیس شاهدان فردا در دهکده مقاومت و با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و یک‌هزار و ۶۰۰ نفر مهمان برگزا ر می شود .
فریبا ولی پور گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده کمیته بانوان کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان در دو سال گذشته بیان کرد و افزود: فعالیت‌های ۱۸گانه  انجام شده در این کمیته با تلاش بانوان عضو کمیته انجام شده است و جای قدردانی دارد.
وی یکی از ماندگارترین اتفاق‌ها در حوزه کنگره شهدا را تألیف کتاب دانست و گفت: با هدف ثبت مجموعه خاطرات شفاهی بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس استان، ۲۴ بانوی لرستانی این عرصه شناسایی و مجموعه روایت‌گری این بانوان در قالب چند جلد کتاب با عنوان زینبی‌ها منتشر خواهد شد.
ولی پور گفت: همچنین در این اجلاسیه  از کتاب های  فرهنگ‌نامه ۴۷۹ شهید زن استان ، کتاب حجاب و عفاف در وصایا و سیره شهدا (مجموعه وصایای ۶هزار ۵۵۵ شهید استان لرستان ) ، کتاب ماه در مه (زندگی‌نامه شهید انصاری)  رونمایی می‌شود.. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.