کد خبر : 2100
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 15:30
-

ترک فعل در حوزه استاندارد قابل قبول نیست

ترک فعل در حوزه استاندارد قابل قبول نیست
مدیرکل بازرسی کشور گفت: هرگونه کم کاری و ترک فعلی در حوزه استاندارد به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با جدیت پیگیری می شود.؛

مدیرکل بازرسی و مشاور رییس سازمان استاندارد کشور در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در لرستان گفت: هرگونه کم کاری و ترک فعلی در حوزه استاندارد به هیچ عنوان قابل قبول نیست و با جدیت پیگیری می شود.

مجید آقا بابایی اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم تحول و مقدمه تحول نیز تغییر است اما هرگونه ترک فعل قابل پیگیری و برخورد می باشد.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاه تحولی به همه حوزه ها دارد و یکی از این موضوعات استاندارد است افزود: استاندارد، موضوعی سلیقه ای و جزیره ای نیست و مبنای آن دانش و قانون است که باید اقدامات حمایتی، هدایتی و نظارتی را از تولیدکننده و توزیع کننده داشته باشد و به امور خود شتاب و سرعت ببخشد.

وی ادامه داد: در استاندارد قرار نیست مانع باشیم بلکه چنانچه تولید کننده یا خدمت دهنده ای مشکل دارد، باید راهی علمی برای آن پیدا کنیم و هدایت و حمایت های لازم صورت گیرد.

مدیرکل بازرسی و مشاور رییس سازمان استاندارد کشور تصریح کرد: استانداردها مبنای ثابتی ندارد و باید بر اساس علم و دانش روز تغییر کند و بر رفتار کارکنان هم تاثیر بگذارد بنابراین باید همیشه به دنبال فرآیند و روش های جدید باشد و گره از کار مردم بگشاید.

آقابابایی با اشاره به اینکه استاندارد پایه های توسعه در هر کشور محسوب می شود عنوان کرد: تولیدکنندگان، صنعتگران و خدمات رسان ها نیز باید مدل های خود را تغییر دهند و سرعت و شتاب خود را در این راستا بیشتر کنند تا منجر به ارائه خدمتی ارزشمندتر به جامعه هدف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.