کد خبر : 2276
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 16:21
-

مدیرکل استاندارد تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای بهبود کیفیت تولید و خدمات به مردم

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای بهبود کیفیت تولید و خدمات به مردم
در راستای بررسی شرایط همکاری بیشتر استاندارد با دانشگاه‌ها، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با مدیرکل استاندارد استان دیدار کرد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد لرستان، صبح امروز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه وحید والی‌زاده مرادی مدیرکل استاندارد لرستان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان ضمن اشاره به وظایف و تکالیف قانونی استاندارد، گفت: استاندارد لرستان از توان علمی و ظرفیت فرهیختگان دانشگاهی استان در جهت بهبود کیفیت تولید، خدمات و رضایتمندی مردم استفاده خواهد کرد.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: این اداره کل در نظر دارد در قالب تفاهم‌نامه ،به توسعه همکاری‌ها در جهت ترویج فرهنگ استاندارد و آگاهی بخشی ،تدوین استانداردها ،برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از توان آزمایشگاهی جهاد دانشگاهی لرستان اقدام نماید.

والی زاده مرادی با اشاره به سرمایه انسانی علمی موجود در جهاد دانشگاهی تصریح کرد: بهره‌مندی از توان نیروهای علمی و دانشگاهی در بخش‌های نظارتی ،تاییدصلاحیت‌ها ،کالا و خدمات و همچنین عضویت در کمیته‌های فنی مورد توجه این اداره کل می‌باشد.

فرهاد فرامرزیان رئیس جهاد دانشگاهی لرستان نیز ضمن ابراز تمایل به همکاری هرچه بیشتر با استاندارد ، گفت: انعقاد تفاهم نامه فصل مشترکی برای فعالیت در حوزه های تخصصی استاندارد به ویژه فن‌آوری‌های نوظهور ایجاد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.