کد خبر : 2352
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 10:24
-

همایش شعر بسیج «مقتدر مظلوم» در سلسله برگزار شد

همایش شعر بسیج «مقتدر مظلوم» در سلسله برگزار شد
همایش شعر بسیج «مقتدر مظلوم» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله برگزار شد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله، به همت این اداره، کانون بسیج مداحان و شاعران آئینی سپاه ناحیه الشتر و انجمن پیشکسوتان شعر و داستان سلسله صبح روز یکشنبه مورخ ۵ آذر ماه سال جاری به مناسبت هفته بسیج و ایام فاطمیه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیدی امام‌جمعه سلسله، میلاد شرفی فرماندار سلسله، جمعی از مسئولین شهرستان و شاعران پیشکسوت و جوان شهرستان سلسله در محل مجتمع فرهنگی هنری ولایت الشتر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کیانوش سوری ضمن خیر مقدم به همه شاعران و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد؛ امروز شاعران آئینی الشتری با زبان شعر ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی حمایت خود را از مردم مظلوم و مقتدر غزه را اعلام می‌دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله ضمن تمجید از صحبت های خانم سمیه بداق مجری برنامه در خصوص اتحاد و برادری بین قوم های لک و لر افزود اختلاف بین دو قوم فرهیخته لر و لک پروژه رسانه‌ای بود که دشمنان نظام برای تفرقه بین مردم لرستان شروع کردند که مردم استان ما با هوشیاری کامل آنرا با شکست مواجه کردند.

بر اساس این گزارش در این محفل آئینی و ادبی: مجیدرضا تقی پور، نگار حسنوند، علی فرج الهی، محمد رضا حسنوند، حامد رضایی، حمید حسینپور، علی علیپور و با اجرای حدیث بداق شاعر و مجری توانمند استان به شعر سُرایی پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.