کد خبر : 2380
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 19:06
-

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبر داد؛

دستگیری شکارچیان و صیادان پرندگان زینتی در لرستان و کشف ۵ قبضه سلاح شکاری

دستگیری شکارچیان و صیادان پرندگان زینتی در لرستان و کشف ۵ قبضه سلاح شکاری
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و صیادان پرندگان زینتی و کشف ۵ قبضه سلاح شکاری از این متخلفین خبر داد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان؛ در چند روز گذشته محیط‌بانان یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله‌ در طی پایش مناطق تحت مدیریت و مناطق آزاد این شهرستان موفق به دستگیری چهار گروه شکارچی متخلف و صیادان پرندگان زینتی شدند.

علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این باره گفت؛ محیط‌بانان یگان حفاظت شهرستان سلسله که به صورت شبانه روزی در حال پایش مناطق هستند موفق به دستگیری چهار گروه شکارچی متخلف حیات وحش و صیادان غیر مجاز پرندگان زینتی شدند.

علیرضارحیمی گریران رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در تکمیل این خبر گفت؛ از شکارچیان متخلف پنج قبضه سلاح شکاری به همراه سه لاشه شکار شده گراز و دو قطعه سهره طلائی از صیادان پرندگان زینتی کشف و ضبط شد.

رحیمی در ادامه افزود؛ صورتجلسه تخلف برای  متخلفین دستگیر شده تنظیم و پرونده‌ قضائی تشکیل شد و جهت سیر مراحل‌ قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

رحیمی در پایان ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌ روزی محیطبانان و همکاری خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان سلسله از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.