کد خبر : 2446
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 11:28
-

فرماندار کوهدشت تاکید کرد؛

ضرورت بر تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و اجرایی جهت برنامه ریزی برای رفع اسراف و تجمل گرایی در جامعه

ضرورت بر تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و اجرایی جهت برنامه ریزی برای رفع اسراف و تجمل گرایی در جامعه
یکصدمین جلسه پیاپی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی کوهدشت برگزار شد.؛

یکصدمین جلسه پیاپی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهدشت صبح امروز دوشنبه ۲۰ آذرماه در محل دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد.

در این جلسه که با دستور کار اخلاق عمومی ؛ حذف و اصلاح برخی رسوم غلط در شهرستان بویژه بحث اسراف و تجمل گرایی در مراسمات عمومی برگزار شد ،راهکارهای فرهنگی و اجرایی جهت جلوگیری از اسراف و تبذیر در جامعه بخصوص در مراسمات عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در این جلسه از اسراف بعنوان یکی از گناهان کبیره نام برد وبر بهره گیری از کلیه ظرفیت های فرهنگی و دینی جهت ریشه کردن بحث اسراف و تبذیر در جامعه تاکید نمود.

محمد مرادی ،فرماندار کوهدشت نیز در این جلسه ضمن تقبیح مسئله اسراف در جامعه بر تشکیل کارگروه‌های فرهنگی و اجرایی جهت برنامه ریزی برای رفع اسراف و تجمل گرایی در جامعه و بهره گیری از ظرفیت های مردمی در این خصوص تاکید نمودند .

در این جلسه برگزاری همایش بزرگان طوائف و ریش‌سفیدان محلی و متنفذین شهرستان جهت بهره گیری از نظرات آنها و تعامل و هم افزایی جهت اصلاح و حذف رسوم نیازمند اصلاح در شهرستان مورد تصویب و تاکید قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.