کد خبر : 2441
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 8:19
-

پلمب کارخانه تولید یونولیت سقفی توسط استاندارد لرستان

پلمب کارخانه تولید یونولیت سقفی توسط استاندارد لرستان
رای صادره برای این پرونده علاوه بر پلمب این واحد، اخطار کتبی و پرداخت جریمه نقدی می‌باشد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط‌عمومی استاندارد لرستان ،روز یکشنبه ۲۰ آذرماه و در محل اداره کل استاندارد لرستان هشتمین کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد جهت بررسی پرونده یک واحد تولیدی ساختمانی برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرکل استاندارد لرستان، دادستان مرکز استان، نماینده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف و واحد تولیدی مربوطه و کارشناسان اداره کل برگزار شد، پرونده مربوط به یک واحد تولید یونولیت سقفی که براساس نتایج آزمون، امتیاز منفی کسب نموده و نواقص بحرانی داشت، بررسی شد که با توجه به اظهارات نمایندگان واحد تولیدی مربوطه و بررسی مستندات، اعضای کمیسیون نظرات خود را اعلام کردند.

بنابراین گزارش، رای صادره برای این پرونده علاوه بر پلمب این واحد، اخطار کتبی و پرداخت جریمه نقدی می‌باشد.

گفتنی است کمیسیون ماده ۴۲ با ترکیب اعضاء مشخص شده در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، حسب مورد تشکیل و به موارد تخطی مشخص شده در این قانون رسیدگی می‌کند و با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف، در صورت احراز جرم، مراتب را به مرجع قضایی ذیصلاح ارجاع می دهد.

در سایر موارد، مصوبات کمیسیون شامل تذکر و اخطار، اخذ تعهد، جریمه متناسب با تخلف، جمع‌آوری محصول از سطح بازار، الزام به بهسازی و اصلاح، فروش فرآورده‌های توقیفی، امحاء کالا، و تعطیل واحد تولیدی یا خدماتی، می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.