کد خبر : 2550
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 19:28
-

کشف سه قبضه سلاح شکاری از بازرسی منزل شکارچی متخلف در شهرستان چگنی

کشف سه قبضه سلاح شکاری از بازرسی منزل شکارچی متخلف در شهرستان چگنی
امیررضا محمدی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی از کشف سه قبضه سلاح شکاری در بازرسی از منزل شکارچی متخلف خبر داد.؛

به گزارش طلوع غرب به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان؛ در بازرسی از منزل یک شکارچی متخلف در شهرستان چگنی که بر اساس دستور  مقام محترم قضایی صورت گرفت، دو قبضه سلاح ساچمه زنی و یک قبضه سلاح گلوله زنی کشف و  ضبط شد.

امیررضا محمدی نژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در این باره گفت؛ بنابر گزارش‌ های واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر نگهداری شکار حیات وحش و وجود سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز در مخفیگاه یک شکارچی متخلف با هماهنگی و دستور قضائی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان چگنی از منزل شکارچی متخلف بازرسی به عمل آمد.

محمدی نژاد افزود؛ در این بازرسی که در تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه گفت؛ صورتجلسه اولیه بازرسی از منزل بلافاصله با هماهنگی نیروی انتظامی تنظیم و پرونده‌ قضایی تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چگنی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری همیاران محیط زیست و همکاری خوب و مؤثر دستگاه‌ قضایی و نیروی انتظامی شهرستان چگنی از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط زیستی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.